Ara
Close this search box.

Ailecek Alaçatı Tatili

19.08.2022

Hepinize merhaba arkadaşlar. Benim adım Bilge. Sizlere ailecek çıkmış olduğumuz Alaçatı tatilinde neler yaşadığımızı anlatacağım. Eşimle her sene Alaçatı’ya gidiyorduk zaten. Bir de çocuğumuz var. Alaçatı otelleri arasından kendimize çocuk kabul eden, sessiz ve sakin bir otel seçtik ve yer ayırttık. Kızım Arya 6 yaşında. Doğduğundan beri yüzme dersleri aldığı için yüzmeyi gayet iyi biliyor. Yine de tek başınayken can yeleği giydirmeyi ihmal etmiyoruz. Alaçatı’ya gideceğimizi duyunca zaten çoktan havalara uçmuştu bile.

Otele yerleştikten sonra hemen plaj çantalarımızı ayarladım. Arya için de kum kalesi yapabileceği oyuncaklarını koydum. Sabahın erken saatlerinde denize girmeyi çok seviyorum. Plaj çok sakin ve deniz çarşaf gibi oluyor. İlk olarak Demir’e ve Arya’ya güneş kremlerini sürdüm. Tabii ki onlar da bana sürdüler. Arya köşede kendine kumdan kale yaparken, Demir ve ben yüzmeye karar verdik.

Birbirimize basit su şakaları yapıyor ve eğleniyorduk. Kızımızı da gözümüzün önünden ayırmıyorduk. Çok geçmeden Arya kendine arkadaşlar bulmuştu bile. Birkaç çocuk daha ona katıldı ve hep birlikte büyük bir kum kalesi yapmaya başladılar. Çok eğlendiğini görmem hiç zor değildi. Demir ile biraz yüzdükten sonra şezlonglarımıza döndük. Elimi tutuyor ve sürekli beni çok sevdiğinden bahsediyordu. Sanırım Alaçatı’nın havası içimizdeki tüm negatif duyguları yok ettiği için sadece pozitif olanlara odaklanabiliyorduk. Uzun zamandır böyle huzurlu bir ortamda bulunmak için can atıyordum. İş stresi ve baskısı olmadan birkaç gün geçirmek ihtiyacım olan tek şeydi.

Kum çok güzel gözüküyordu. Bu yüzden yere yattım. Demir gelip beni kuma gömdü. Sıcaklığı vücudumu gevşetti ve son derece rahatladım. Arya bizi görünce hemen koşarak geldi ve Demir onu da kuma gömdü. Tabii o benim kadar sabırlı olmadığı için 5 dakika sonra koşup arkadaşlarının yanına geri gitti. Diğer tatil bölgelerini tercih etmiyorum çünkü daha önce Alaçatı kadar sakin, huzurlu ve güvenli bir bölge daha görmedim. Ailecek gidilebilecek en uygun yer olarak Alaçatı gönlümü çoktan fethetti.

Ailecek Alaçatı tatili denizde oynayan çocuk

Kumda biraz daha kaldıktan sonra toparlanıp otelimize doğru gittik. Saat henüz erkendi. Kahvaltı saatine denk gelmiştik. Yemeklerin görüntüsü bile iştahımı kabarttı. Kahvaltımızı yaptıktan sonra aquaparka gitmeye karar verdik. Arya bunun için haftalardır gün sayıyordu. Ailecek Aquapark kaydıraklarından kaymaya bayılıyoruz ve Alaçatı’da kocaman bir aquapark olduğunu duymuştuk. Odamıza çıkıp hazırlandık ve gerekli olabilecek bütün eşyaları yanımıza aldık. Arya heyecandan kıpır kıpırdı ve yerinde duramıyordu. Hep birlikte yola çıktık.

Aquaparka ulaştığımızda bu kadar büyük olacağını tahmin bile etmiyordum. Rengarenk bir sürü kaydırak ve onlarca havuz vardı. Arya’yı oynaması için çocuk havuzuna bıraktık. Çocuk havuzunda da birbirinden eğlenceli kaydıraklar vardı. Bizim de dikkatimizi ilk çeken jakuzi havuzu olmuştu. Orada biraz rahatlamanın bize iyi geleceğini düşündük. Burada çeşit çeşit aktiviteler vardı. Hepsi de birbirinden eğlenceliydi. Hepsine katılmak istiyordum. Özellikle dalga havuzu ve köpük partisine. Hepsi beni çok heyecanlandırıyordu. Jakuzi havuzundan çıkıp kaydıraklara gittik. Seçim yapmak zordu. Hepsini denemek istedim. En uzununu seçtik. Resmen nefesimi kesti bu kaydırak. Adrenalin duygum tavan yaptı. Daha önce hiç bu kadar eğlendiğimi hatırlamıyorum. Sırasıyla diğer kaydıraklara da bindik. Hepsi de çok heyecan vericiydi. Demir’le yarıştık, birlikte kaydık ve diğer çiftlerle tanıştık. Yeni arkadaşlar edindik ve 4’lü kaydıraklardan kaydık. Günümüz harika geçiyordu ve keyfimiz yerindeydi. Ailecek yapılabilecek aktivite olarak daha güzel bir şey bulamazdık.

Arya’yı arkadaşlarının yanından zorla alıp yiyecek bir şeyler söyledik. Yanımıza gelmemek için bizimle savaşıyordu resmen. Aceleyle hepsini bir an önce bitirip arkadaşlarının yanına koştu. Biz de tadını çıkara çıkara yedik ve içeceklerimizi yudumladık. Daha sonra dalga havuzuna girdik. Yüksek sesli müzik vardı. Dalgalar eşliğinde dans ediyorduk ve dalgaların üzerinden atlıyorduk. Her şey oldukça keyif veriyordu çünkü en sevdiğim ve değer verdiğim insanlar yanımdaydı.

ailecek Alaçatı tatili aquaparkdaki lezzetli wrap

Kızımızın yanına gidip yeni arkadaşlarıyla tanıştık ve onlarla oyunlar oynadık. Daha sonra birkaç aktiviteye daha katılıp güneşlendik. Güneşin ve suyun tadını daha ilk günden bol bol çıkarmıştık. Zamanın nasıl geçtiğini fark etmedik bile. Bir baktık saat akşam 6 olmuş. Aquaparkın kapanış saati gelmişti. Eşyalarımızı alıp otele döndük. Çok eğlenceli bir gün geçirmiştim. Kızım araya ve eşim Demir de benimle aynı fikirdeydi. Odamızda bir animasyon filmi açıp Arya’nın uykuya dalmasını bekledik. Çok geçmeden uyumuştu zaten. Biz de otelin bar kısmına gidip rahatlamak için bir şeyler içtik ve sohbet ettik. Yorgunluktan bizim de uykumuz gelmişti ve uyumak için odamıza geri döndük.

İlk günden bütün bir yılın stresini atmıştım bile. Hem çok eğlendiğim hem de huzur bulduğum bir gün geçirmiştim. Sevdiklerimin yanımda oluşunun bunda etkisi büyüktü. Sizlere de sevdiklerinizle Alaçatı’da geçireceğiniz güzel günler diliyorum.